آگهی شماره 5991 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا

۴ بازديد
فروش فوری امتیاز رسالت در حسن‌آباد استان تهران
مقدار امتیاز : 149 میلیون تومان
شهر : حسن‌آباد
کارمزد : 2 درصد
تعداد قسط : 27 ماه
نحوه معامله : مراجعه حضوری
جهت خرید امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

فراموش نکنید که فروشگاه‌ها نباید کالا را بیشتر از قیمت نقدی عرضه کنند. کالا کارت به صورت حضوری به شما تحویل داده می‌شود. بعد از افتتاح حساب و تشکیل پرونده‌ی تسهیلاتی کالا کارت می‌توانید کارتتان را از شعبه‌های بانک بگیرید. افتتاح حساب آنلاین در بانک مهر ایران با داشتن شماره همراه و کد ملی انجام می‌شود. یک ماه بعد از واریز تسهیلات، باید قسط‌ها را پرداخت کنید.&;
بانک مهر ایران بانکی قرض‌الحسنه است و تسهیلات اعتباری متنوعی دارد. این بانک از افراد مختلف جامعه حمایت می‌کند و در تلاش است که با اعطای وام کیفیت زندگی مردم را بالا ببرد. در این مقاله درباره‌ی انواع وام‌های بانکی ارائه شده توسط بانک مهر ایران صحبت می‌کنیم و شرایط دریافت آن را توضیح می‌دهیم.
این طرح برای کسانی است که به تازگی ازدواج کرده‌اند و می‌خواهند نیازهای زندگی خودشان را تامین کنند. با طرح پیوند می‌توانید وسایل موردنیاز شروع زندگی را تهیه کنید. در تسهیلات پیوند مهر، مبلغ ۴۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد به شما داده می‌شود. برای دریافت این وام باید سپرده را به مدت یک سال در بانک بگذارید و ضامن رسمی داشته باشید. همچنین، حداکثر ۳۶ ماه برای بازپرداخت این تسهیلات وقت دارید.
این بانک به افراد حقیقی حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان و به افراد حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان وام می‌دهد. مقدار وام به سپرده و زمان خواب آن بستگی دارد.
یکی از وام‌های بانک مهر ایران، تسهیلات قرض‌الحسنه است که با ۴ درصد کارمزد و سقف ۳۰۰ میلیون تومان ارائه می‌شود. در صورتی‌که میانگین حساب شما ۳ تا ۱۲ ماه باشد، می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. سود این وام ۴ درصد است و به ضمانت رسمی احتیاج دارد. حداکثر زمان بازپرداخت ۶۰ ماه و مدت زمان خواب سپرده هم ۳ ماه است. برای دریافت این وام باید پرونده تشکیل دهید و مراحل اعتبارسنجی را انجام دهید.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.